Thursday, November 24, 2011

Vzdajte sa výhovoriek


Ak si chcete vybudovať život podľa svojich snov, musíte taktiež prevziať stopercentnú zodpovednosť za svoj život. To znamená, že sa musíte vzdať všetkých výhovoriek, všetkých svojich príbehov, v ktorých vystupujete ako obeť, všetkých dôvodov, prečo nemôžete alebo ste doteraz nemohli a všetkého zvaľovania viny na vonkajšie okolnosti. Musíte sa všetkého vzdať NAVŽDY.


Musíte zaujať postoj, že vždy bolo vo vašich silách urobiť to inak, urobiť to správne, dosiahnuť požadované výsledky. Z rôznych dôvodov - neznalosti, nedostatku sebavedomia, zo strachu, potreby mať pravdu, potreby cítiť sa v bezpečí - ste sa rozhodli túto moc nepoužiť. Kto vie prečo? Na to nezáleží. Minulosť je minulosť. Teraz záleží iba na tom, že od chvíle, ktorú zvolíte, a to je na vás, sa rozhodnete jednať, akoby ste boli stopercentne zodpovední za všetko, čo sa vám stane alebo nestane. 
Pokiaľ niečo nevyjde, ako bolo naplánované, opýtajte sa sami seba: "Ako som to urobila?, Čo som si myslela?, V čo som verila?, Čo som povedala alebo nepovedala?, Čo som urobila alebo neurobila, aby som dospela k tomu výsledku?, Ako som primäla druhú osobu, aby takto jednala?, Čo musím nabudúce urobiť inak, aby som dosiahla výsledok, aký si prajem?"
Zapamätajte si, že platí:
U+R=V (Udalosť +  Reakcia = Výsledok)
Základnou myšlienkou rovnice je, že každý výsledok, ktorý v živote zažijete (či už úspešný alebo neúspešný), je výsledkom vašej reakcie na udalosť alebo udalosti vo vašom živote. 

No comments:

Post a Comment

//PART 2